کنفرانس سراسری پیشگامان نوآوری در حوزههای مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی
بهمن ۵, ۱۴۰۳عنوان: کارگاه آموزشی برندینگ ۳۶۰ درجه: از استراتژی تا اجرا
عنوان نشست علمی: کارگاه آموزشی
برگزارکننده / برگزارکنندگان: پژوهشکده علمی و کاربردی ایران
تاریخ شروع: ۱۴۰۳/۱۲/۰۹
تاریخ پایان: ۱۴۰۳/۱۲/۱۰
ساعت شروع نشست: ۱۹:۰۰
ساعت پایان نشست: ۲۰:۳۰
محل برگزاری: برخط
آدرس نشست: اسکای روم
وب سایت: https://irasi.ir/
ایمیل: tsp_eng_tech_co@yahoo.com
تلفن: ۰۹۱۲۴۳۱۸۶۰۸
معرفی سخنران / سخنرانان:
این کارگاه با تدریس دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد ، فوق دکتری مدیریت پروژه های بین الملل از International University of Armenia و بنیانگذار دکترین هم آفرینی کوانتومی و دکتر مریم عبدلی، دکتری مدیریت بازاریابی و مدرس دانشگاه و مشاور برندسازی، همراه خواهد بود. حضور این اساتید مجرب و با سابقه، فرصتی استثنایی برای شرکتکنندگان فراهم میکند تا از دانش و تجربیات ارزشمند آنها بهرهمند شوند.
توضیحات نشست:
در عصری که برندینگ به عنوان یکی از ارکان اساسی موفقیت کسبوکارها در عرصههای ملی و بینالمللی شناخته میشود، کارگاه آموزشی تخصصی با عنوان “برندینگ ۳۶۰ درجه: از استراتژی تا اجرا”، فرصتی بیبدیل برای علاقهمندان، متخصصان و فعالان حوزه بازاریابی و برندینگ فراهم میکند. این کارگاه که توسط پژوهشکده علمی و کاربردی ایران در تاریخ ۰۹ و ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، با هدف ارتقای دانش و مهارتهای شرکتکنندگان در زمینههای مختلف برندینگ، طراحی و برنامهریزی شده است.
کلیدواژه ها: دکتر سید محمدرضا حسینی علی اباد – دکتر مریم عبدلی – کارگاه آموزشی – پژوهشکده علمی و کاربردی ایران – برندینگ ۳۶۰ درجه: از استراتژی تا اجرا
گروه: علوم انسانی