پیام تبریک ریاست جشنواره به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره پژوهشگران برتر و منتخب شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی؛ سید محمدرضا حسینی علی آباد در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت هر کشور، پژوهش و فناوری است. هفته پژوهش فرصتی بی نظیر جهت تقدیر و تجلیل از تلاش­های مجدانه پژوهشگران و ارائه دستاوردها در حوزه پژوهش و فناوری است. اینجانب ضمن گرامیداشت و تهنیت هفته پژوهش به اعضای محترم هیئت علمی، اساتید، فناوران، مخترعین، محققین، پژوهشگران، اندیشمندان، دانش پژوهان، دانشجویان، مراکز تحقیقاتی، شرکت­های دانش بنیان و تمامی فعالان این عرصه، بر خود لازم می­دانم از پژوهشگرانی که در دومین جشنواره پژوهشگران برتر و منتخب شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی شرکت نموده ­اند و همچنین مسئولین جشنواره تقدیر و تشکر نمایم و برای این عزیزان توفیق خدمتگزاری روزافزون و موفقیت هرچه بیشتر در عرصه های علمی و فناوری را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی به پاس زحمات و تلاش­های محققین و پژوهشگران طی فراخوان، ۱۵ پژوهشگر برتر را هر ساله بر اساس دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور وزارت علوم، فناوری و تحقیقات، انتخاب و تندیس، حکم پژوهشگر برتر و تقدیرنامه به این عزیزان تقدیم می­نماید.

شرکت در این رویداد بزرگ و مهم و رقابتی، رایگان است. و تمام دانشجویان و دانش آموختگان تمامی رشته­ های تحصیلی و در تمامی مقاطع تحصیلی می­توانند در این رویداد بزرگ شرکت نمایند و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

لذا خداوند منان را سپاسگزارم از این که توفیق برگزاری جشنواره را به بنده عطا نمود. با استعانت از پروردگار و عنایت همکاران ارجمندم دوره دوم جشنواره با ۱۵ حامی معنوی و رسانه­ ای و با میزبانی استان مازندران و خوزستان برگزار گردید و برگزیدگان نیز معرفی گردیده ­اند. اینجانب ضمن تبریک به عزیزانی که جزو پژوهشگران برتر در دوره دوم شده­ اند، اسامی نفرات برتر را جهت استحضار عموم مردم در دنباله جهت قدردانی و تجلیل درج و تقدیم می­گردد:

۱- مجید رفیعیان اصفهانی

۲- محسن عزیزی

۳- محسن کرامتی مقدم

۴- المیرا رضازاده

۵- مریم قنبری

۶- ملیکا ملک آرا

۷- لیلا زارعی مدوئیه

۸- زینب شیخ ابوالحسنی

۹- سیده رقیه موچانی

۱۰- هلن احمدیان خامنه

۱۱- محمدطاهر حلاجیان

۱۲- فاطمه صدقی ثابت

۱۳- سیما صابر صلغی

۱۴- نیوشا دقیقی ماسوله

۱۵- فاطمه کاتب

ضمن تبریک مجدد به این عزیزان، امید است با تلاش و همت شما فناوران و پژوهشگران معزز، شاهد رشد، توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران باشیم.

با تقدیم مهر و احترام

سید محمدرضا حسینی علی آباد

ریاست جشنواره