عنوان: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت کسب و کار در دنیای دیجیتال
سطح برگزاری: ملی
وب سایت: https://www.amconf.ir
ایمیل: iauqconf@gmail.com
تلفن دبیرخانه: ۰۹۱۵۵۶۲۱۲۷۹
برگزارکننده / برگزارکنندگان: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات
محل برگزاری: خراسان جنوبی، شهرستان قائنات، شهر قاین، خیابان پروفسور للهی، جنب بیمارستان شهدا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات
آخرین مهلت ارسال مقالات: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
اعلام نتایج داوری: یک الی دو هفته
آخرین مهلت ثبت نام: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ برگزاری: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
دبیر علمی: دکتر محمود لاری
دبیر اجرایی: دکتر وحیده سادات واحدی
شماره همراه دبیر: ۰۹۱۵۵۶۲۱۲۷۹
محورها:
• مدیریت تحول در عصر دیجیتال
• کسب وکارهای دیجیتال مبتنی بر اقتصاد اشتراکی و جمع سپاری
• کسب وکارهای داده محور
• نقش مدیریت ریسک و مدیریت بحران در ثبات اقتصادی
• نقش برندسازی در بهبود فضای کسب وکار
• حاکمیت و رهبری دیجیتال
• توسعه منابع انسانی و تجربه کارکنان در تحول دیجیتال
• مدلهای کسب و کار در عصر دیجیتال
• بازاریابی دیجیتال و تجربه مشتری دیجیتال
• بانکداری دیجیتال
• تکنولوژی مالی و تحول دیجیتال در خدمات مالی
• دادههای بزرگ و تصمیمگیری مبتنی بر داده در عصر دیجیتال
• مدیریت گردشگری دیجیتال
• مدیریت زنجیره تامین پایدار در عصر دیجیتال
• نوآوری دیجیتال و اکوسیستم کارآفرینی
• سیاستگذاری، قانونگذاری و مدیریت نوآوری در کسب وکارهای دیجیتال
• بهبود محیط کسب¬¬وکار دیجیتال
• مدیریت رفتار مصرف¬کننده و نقش آن در مهار تورم
• مدیریت کارآفرینی دیجیتال و رشد تولید
• نقش کارآفرینی دیجیتال در شکوفایی اقتصاد
توضیحات:
با پیشرفت روزافزون فناوری، کسب و کارهای دیجیتال از یک ایده نوآورانه به یک نیاز برای بسیاری از شرکتها تبدیل شده است؛ که داشتن یک کسب و کار دیجیتال پایدار و موفق، نیازمند دانستن اصول مدیریتی است. بعلاوه محیط پیوسته در حال تغییر است؛ و برای پاسخ به تغییرات محیطی، مفاهیم فراوانی در دانش مدیریت به وجود آمده است: بازاریابی، استراتژی، مدیرت دانش، ابتکار و خلاقیت، مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار، ساخت بر اساس سفارش و تولید انبوه از جمله این مفاهیم اند. سازمانها این مفاهیم را در قالب مدل کسب و کار به کار می گیرند. همچنین امروزه در بازارهایی که دارای رقابت شدید می-باشند، تکنیکهای حسابداری مدیریت زیادی وجود دارند که باید به طور گسترده توسط سازمانها به منظور دستیابی، حفظ و بهبود مزیتهای رقابتی به کار گرفته شوند. آنچه در حال حاضر در اقتصاد جهانی کاملا ملموس است تأثیرات در محیط واحدهای اقتصادی به دنبال تحولات تجاری می باشد که باعث بوجود آمدن فضای رقابتی در این واحدهای اقتصادی درتمامی زمینه ها شده است و نقش مدیریت را از نظارت و تصمیم¬گیری های ساده به استفاده بهینه از منابع و تصمیم¬گیری های پیچیده تغییر داده است. دراین راستا ارایه راهکارهایی که بتواند مدیریت را در این امر هدایت نماید بیش از پیش اهمیت یافته است.
کلید واژه ها: حسابداری + مدیریت + کسب و کار + دنیای دیجیتال +اقتصاد
گروه: علوم انسانی